VŠE O NÁKUPU

 

 

Kdo jsme

Lemonbar.cz je e-shop, který se zabývá kompletním vybavením pro bary, restaurace, cukrárny, kavárny, pizzerie a další gastronomická zařízení. Máme bohatou nabídku kuchyňského, stolního a barového inventáře. Naší misí jsou 100% spokojení zákazníci. Snažíme se prodávat ty nejkvalitnější produkty jak od tradičních českých firem, tak od zahraničních výrobců. Zaručujeme Vám kvalitu,  velmi příznivou cenu a stabilitu na trhu. Věříme, že Vám naše produkty budou dobrými pomocníky při práci.

 

 

ZPŮSOB A CENA DOPRAVY

 

Kurýr 175,- Kč Dobírka + 99,- Kč
Osobní odběr   ZDARMA  

 

Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na hmotnosti zboží a různých časově omezených akcích.

CENA DOPRAVY VŽDY ZÁVISÍ NA HMOTNOSTI a ROZMĚRECH PRODUKTU A VZDÁLENOSTI PŘÍJEMCE! PROTO SI VYHRAZUJEME PRÁVO OBJEDNÁVKU NAVÝŠIT O SKUTEČNOU CENU PŘEPRAVY. O této skutečnosti bude zákazník vždy včas informován zasláním zprávy prostřednictvím e-mailu v podobě upravené objednávky, kde je již uvedený počet zásilek a konečná cena za dopravu. INFO NA TEL. 603717123, POPŘ.EMAIL: lemonbar@seznam.cz

 

1. DORUČENÍ PRODUKTŮ 

 Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám

 V případě nesprávného nebo poškozeného zboží nás kontaktujte na lemonbar@seznam.cz nebo lemon@melon-anticor.cz

2. OSOBNÍ ODBĚR

 Své objednávky si můžete vyzvednout v Ostravě - Poruba. Těšíme se na vás!

 Odběr je možný během otevíracích hodin v pracovní dny od 6:00 do 14:30 hodin 

 Přesná adresa: Nad Porubkou 2223/29J, 708 00 Ostrava - Poruba

 Pozor! Na prodejně si můžete prohlédnout pouze vybrané produkty (naše prodejna není nafukovací :-). V případě vašeho zájmu nás můžete kontaktovat a my vám produkt do 2 až 3 dnů přivezeme na prodejnu k prohlédnutí.

JAK ZAPLATIT

 

1. PLATBA V HOTOVOSTI

Platba v hotovosti při převzetí zboží je nejjednodušší a nejrychlější způsob, jak zboží zaplatit. Učinit tak můžete na prodejně: Nad Porubkou 2223/29J, 708 00 Ostrava - Poruba

○ Při přebírání zásilky přímo kurýrovi. Někteří přepravci nabízí i možnost platit kartou.

2. PLATEBNÍ KARTOU - OSOBNĚ

● Platit kartou můžete osobně na adrese Nad Porubkou 2223/29J, 708 00 Ostrava - Poruba

● Platit kartou můžete u řidiče kurýrní služby při přebírání balíku.

3. PLATEBNÍ KARTOU - ONLINE (GoPay)

● Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku.

4. PŘEVODEM NA ÚČET 

● Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme zálohovou fakturu 

● Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

VÝDEJNÍ MÍSTO

 

Kde nás najdete?

 

Nad Porubkou 2223/29J, 

708 00 Ostrava - Poruba

 

Otevírací doba

Po: 06:00 - 14:30

Út: 06:00 - 14:30

St: 06:00 - 14:30

Čt: 06:00 - 14:30

Pá: 06:00 - 14:30

So: zavřeno

Ne: zavřeno 

  

Neváhejte nás kontaktovat

+420 603 717 123 - administrace e-shopu

+420 605 256 295 - majitel                          

 lemonbar@seznam.cz    lemon@melon-anticor.cz

Volejte prosím pouze během pracovní doby, Po - Pá od 6:00 do 14:30 hodin. Děkujeme.

 

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

●  Zboží objednané na našem e-shopu rezervujeme pro osobní odběr po dobu 7 dnů. V případě, že chcete rezervaci prodloužit, kontaktujte nás na lemon@melon-anticor.cz

●  Pro vaši objednávku si vždy choďte až po obdržení upomínací SMS. V opačném případě pro vás objednávka ještě nemusí být připravena.

●  Objemnější zboží vám rádi pomůžeme naložit do auta.

 

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

 
1. ZMĚNA PLATBY

●  V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží na čísle +420 603 717 123, kde vám rádi poradíme. 

●  Pokud si svou objednávku přijdete vyzvednout osobně, lze platit hotově i kartou. 

 

2. ZMĚNA V ČASE A ZPŮSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky nebo nás kontaktujete na čísle +420 603 717 123.

●  V případě, že jste si vybrali dopravu kurýrem, budete předem kontaktováni kurýrem, který se s vámi domluvím na hodině či dni doručení. 

3. ZMĚNA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ 

●  Přejete-li si změnit vaši objednávku, zavolejte nám na číslo +420 603 717 123. Pokud není objednávka odeslaná, rádi ji změníme/stornujeme dle vašeho přání.

4. ZMĚNA DOSTUPNOSTI 

●  Zboží označené "Skladem u dodavatele" jsme standardně schopni expedovat do dvou pracovních dnů. Výjimečně se ale může stát, že náš dodavatel vyprodá poslední kus v momentu vaší objednávky. V tom případě trvá dodavateli naskladnění zhruba 2 - 3 týdny. Tento problém, který může výjimečně nastat, nejsme bohužel schopni ovlivnit. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. 

 

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

 

1. ODSTOUPENÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ

●  Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

●  Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

●  Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

●  Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

● Reklamaci můžete jednoduše provést zde zadáním e-mailové adresy na kterou byla vystavena objednávka a náš systém vás poté již sám provede reklamačním procesem.

2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

●  Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

●  Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

●  Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

●  Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

●  Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na lemon@melon-anticor.cz  DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

3. NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ

●  Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail  lemon@melon-anticor.cz nebo na telefonním čísle +420 603 717 123, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 

4. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

●  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 

●  V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 

●  Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou (kurýrem).